ساخت و نصب فلاشینگ دور دیوار و جوی پنجره

ساخت فلاشینگ را می توان در انواع فلاشینگ نما ، فلاشینگ پنجره و فلاشینگ پشت بام نام برد. فلاشینگ سازه ای فلزی و درپوش مانند است که اکثر مواقع برای آب بندی در نمای ساختمان و مخفی نمودن لبه سازه های فلزی استفاده می شود.  فلاشینگ با توجه به کاربردی که دارد می تواند از ورق های روغنی و سیاه ، گالوانیزه و … و در ابعاد مختلف قابل استفاده باشد.

 

نمونه ای از پروژه ساخت فلاشینگ

 

پروژه‌های ساخت فلاشینگ اصولا از از ورق 1.5 میلی‌متر و رنگ استاتیک استفاده می شود و درزهای اتصال تمام جوش می‌باشد. و نوع رنگ آن به درخواست مشتری می‌باشد. نمونه ای از پروژه ساخت و نصب فلاشینگ را مشاهده فرمایید.

 

فلاشینگ نما :

فلاشینگ نما بر اساس طرح پیشنهادی مهندس ساختمان در ابعاد مختلف و با ضخمات های گوناگون قابل ساخت می باشد. در برخی مواقع از آن تنها برای زیبا سازی نمای ساختمان استفاده می شود تا با ترکیبی از متریال های گوناگون در کنار هم زیبایی بیشتری به نمای ساختمان بدهد.

کاربرد آن در سازه های شیروانی به این صورت است که معمولا آن را به آخرین بخش فلزی و زیر صفحات شیروانی نصب می کنند تا از ورود آب به سازه شیروانی جلوگیری نموده و زیبایی نما را نیز در بر داشته باشد .

مزیت فلاشینگ نما : 

1 – مخفی کردن سازه فلزی زیر شیروانی ها

2 – عدم نفوذ باد و طوفان به داخل سازه شیروانی که باعث استحکام سقف و جلوگیری از بروز سر و صدا داخل شیروانی می گردد

3 – زیبا سازی نمای زیر شیروانی و نما ساختمان

4 – آب بندی و ایجاد عایق مناسب بخصوص برای سقف های شیب دار

فلاشینگ پنجره: 

فلاشینگ پنجره جهت آب بندی و ایجاد لبه فلزی بالای پنجره ها استفاده می گردد که این کار جدا از زیبایی نمای ساختمان از ریزش برف و باران روی شیشه ها و جلوگیری می نماید.

از نکات قوت استفاده از فلاشینگ پنجره در نمای ساختمان ایجاد لبه محافظ فلزی روی نما بوده که باعث استحکام و زیبایی نمای ساختمان می شود. این ابزار روی نمای ساختمان و بالا یا دور تا دور پنجره های ساختمان قابل اجراست.

فلاشینگ پشت بام: 

فلاشینگ پشت بام در واقع درپوش فلزی روی لبه پشت بام یا اصطلاحا جانپناه دور پشت بام می باشد. این ابزار از ورق با کیفیت و گالوانیزه تهیه می شود تا علاوه بر آب بندی و ایجاد عایق روی لبه پشت بام در مقابل باد و باران نیر مفاوم باشد.

فلاشینگ پشت بام معمولا آخرین مرحله از تکمیل نمای ساختمان می باشد که با ایجاد سوراخ هایی روی لبه های پشت بام به این قسمت رولپلاک می شود. پس از نصب و اطمینان از استحکام فلاشینگ پشت بام اقدام به رنگ آمیزی آنمی شود.

طراحی مدرن و به روز

طراحی، ساخت و نصب کانال های تهویه هوا به شیوه های مختلف و به روز

قیمت‌های عادلانه

ارائه مناسبترین قیمت با بررسی کارشناسی و استفاده از کمترین ورق برای کار شما

بهترین ها را از ما بخواهید

کاشان تهویه هوادار کسب و کار شما