کانال هدایت هوا

کانال هدایت هوا مدل های مختلفی از لحاظ ظاهری دارند که در این مطلب به معرفی انواع کانال می پردازیم. کانال سازی از اقداماتی است که در کاشان تهویه انجام می شود. دستگاه تهویه جهت هدایت هوا نیاز به ابزاری برای انتقال خواهد داشت که از طریق کانال کشی این مهم انجام می شود.  

انواع کانال هدایت هوا

-کانال گرد
از کانال هدایت هوا کانال گرد است که در فضاهای صنعتی، ورزشی و تولیدی استفاده می شود و از کانال فلکسیبل و گالوانیزه برای ساخت کانال گرد استفاده می شود. کاشان تهویه کانال های گرد با کیفیت بالایی را تولید می کند.

-کانال چهارگوش
از دیگر کانال هدایت هوا کانال چهارگوش است. این کانال هدایت هوا در کانال کشی تاسیسات ساختمان کاربرد فروانی دارد و به صورت مربع و مستطیل ساخته می شود. کانال چهارگوش از ورق گالوانیزه استفاده می شود.

جنس ورق کانال هدایت هوا

-کانال گالوانیزه
کانال گالوانیزه از قدیمی ترین ورق های مورد استفاده در کانال کشی ساختمان می باشد. کانال گالوانیزه ضخامت های مختلفی دارند. قیمت کانال گالوانیزه تقریبا مناسب می باشد اما ممکن است کانال ساخته شده از ورق گالوانیزه عایق نباشد و این باعث هدر رفتن انرژی می شود.

-کانال فلکسیبل
کانال فلکسیبل دارای انعطاف پذیری بالایی هست و همین این امر باعث شده که مورد استفاده کاربران زیادی قرار بگیرد. این کانال امکان پیش عایق شدن را دارد و از انواع بدون عایق آن می توان به کانال فلکسیبل فویلی، کانال فلکسیبل pvc ، کانال فلکسیبل برزنتی و از انواع پیش عایق به کانال فلکسیبل کمبی، کانال فلکسیبل الاستومری، کانال فلکسیبل پلی استر اشاره نمود.

ساخت کانال های چهارگوش نساجی و بافندگی

ساخت کانال های چهارگوش با ورق تا ضخامت 1 میلی‌متر بوده و هیچ نوع محدودیتی در اجرای ابعاد کانال وجود ندارد. و نوع طراحی هر پروژه به فراخور دستگاه‌های چیدمان‌شده در سالن به‌ نحوی خواهد بود که بهترین تقسیم هوا در سالن انجام بگیرد. 

 

ساخت و اجرای کانال هدایت هوا در سالن های ورزشی و ریسندگی

ساخت و اجرای کانال گرد با ورق هایی تا ضخامت 1.25 میلی‌متر صورت می گیرد و هیچ نوع محدودیتی در اجرای ابعاد کانال گرد وجود ندارد. و نوع طراحی هر پروژه به فراخور دستگاه‌های چیدمان‌شده در سالن به‌ نحوی خواهد بود که بهترین تقسیم هوا در سالن انجام بگیرد. توضیح اینکه بازدهی کانال‌های گرد اجراشده بسیار بیشتر از نوع کانال چهارگوش آن خواهد بود.

طراحی مدرن و به روز

طراحی، ساخت و نصب کانال های تهویه هوا به شیوه های مختلف و به روز

قیمت‌های عادلانه

ارائه مناسبترین قیمت با بررسی کارشناسی و استفاده از کمترین ورق برای کار شما

بهترین ها را از ما بخواهید

کاشان تهویه هوادار کسب و کار شما