کانال هواکش و اگزاست موتورخانه ای

اگزاست فن ( اگزاست موتورخانه ای ) کانال هواکش است برای تعویض هوا با قدرت بالا که در پروژه های صنعتی،تجاری و مسکونی استفاده می شود و باعث از بین رفتن آلودگی محیطی به وجود آمده توسط هر نوع آلاینده ای در فضای مورد نظر می شود.

در کلیه فضاهایی که مورد استفاده انسان قرار میگیرد، برای جلوگیری از افزایش گاز کربنیک و تأمین اکسیژن برای تنفس، تخلیه هوای نامطبوع، بو، دود و سایر گازهای زیان آور و همچنین جلوگیری از راکد ماندن هوا و تراکم رطوبت، میبایست تعویض و تهویه هوا صورت بگیرد که این عمل میتواند به صورت طبیعی یا مکانیکی انجام شود.

 

تاسیسات موتورخانه 

موتورخانه فضا یا اتاقی است در یک ساختمان که به دستگاه های مکانیکی و کنترل کننده های الکتریکی ، اختصاص داده می شود. موتورخانه ها بنابر کاربری ساختمان و سیستم های تاسیسات آن در اندازه های مختلفی ساخته می شوند.

در ساختمان هایی که از سیستم های حرارت و سرمایش مرکزی استفاده می کنند ابعاد موتورخانه بزرگتر می شود. در این نوع از ساختمان ها تمامی تجهیزات تاسیساتی سیستم به یک فضا انتقال داده می شود که کنترل و تعمیر آن ها را آسان تر می کند. به محل قرار گرفتن این تجهیزات ، موتورخانه گویند.

معمولا هدف تجهیزاتی که در موتورخانه هستند ، تهویه مطبوع و گرمایش ساختمان است. در سیستم های تهویه مطبوع و گرمایش ، روش های متعددی به کار گرفته می شود و بنا بر هر کدام از این روش ها تجهیزات متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

نمونه ای از پروژه اگزاست موتورخانه ای

اجرای پروژه‌ اگزاست موتورخانه ای به نحوی خواهد بود که بهترین بازدهی برای هدایت دود به بیرون از موتورخانه فراهم شود. و در صورت درخواست کارفرما قابلیت ایزولاسیون آن وجود دارد.

طراحی مدرن و به روز

طراحی، ساخت و نصب کانال های تهویه هوا به شیوه های مختلف و به روز

قیمت‌های عادلانه

ارائه مناسبترین قیمت با بررسی کارشناسی و استفاده از کمترین ورق برای کار شما

بهترین ها را از ما بخواهید

کاشان تهویه هوادار کسب و کار شما